tävling i kärlekens tecken!

Detta blir min sista tävling för dagen som jag bloggar om:D
Och den går i kärlekens tecken!

Självklart går du in på millahs´blogg och där kan du vara med och tävla om ett kärleksspel från lovelab. Vad passar inte bättre än lit ekärlek och romantik nu inför vinderns mörker och kyla. Eller ge bort den i present till någon somom behöver det mer:D Själv älskar jag allt som har med detta och göra, och det finns även massa spännande saker inne på lovelab, gå in och hitta lite hjälpmedel till kärleken du oxå;)



Kommentarer
Skrivit av: Madeilene

sv: ja visst absolut är det så :) det är bara vänta och se antar jag haha!



coolt spel ju hehe

2009-10-21 @ 17:50:25
URL: http://justmadde.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall