Loppis!

Jag har inte bloggat för jag var en sväng på stan!! Var på loppisar, kolla skor och lite kläder! Var bara på stans små loppisar så jag hade inga förväntningar på att hitta något men jojo det gjorde jag:D Hitta ev en lampfot som jag ska köpa och göra om, kan nog bli bra! Men detta är vad jag fick med mig hem iaf!!

Tårt papper: Ni som läst min blogg ett tag vet ju att sist jag var på loppis hitta jag ett par gammla tårtpapper helt oöppnade och skit fina! Roligare och hitta sådana som inte går att köpa på ica varje dag lixom!!! Dessa var i 2 olika storlekar i silver från tyskland:D



Visst är den med hjärtan på bara för söt? Får se om det blir en liten alla hjärtans dag bakelse på den:D

Det andra jag fynade var en kak/godisburk. Så himmla fin från england! Så antingen kan jag baka lite kolor och lägga i burken o ställa fram:) Eller kankse om man ska bort och ska ta med sig något att bjuda på! En fin present tycker jag, fylld med godsaker:)



Ska dra med mig fredrik dit på lördag och dubbel kolla lampfoten!!!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall