Morgon spurt!!

Nu har jag och älsklingen promenerat hundarna och sedan prungit en runda:D Fan så duktiga vi är, Jag orkade nästan hela rundan (samma runda som jag fick stanna 4 gånger på sist haha, visar kankse att viljan är starkare än konditionen ibland och vise versa) -nu ska vi äta middag, inte den nyttigaste men lättkorv och stekt potatis, skämmer bort mig själv med det idag!!
Sedan skall vi ta tag i skåpet, köpa färg och slipa det sista!!!
Veckans tränings schema e full späckat, springa idag, youga i morgon gym på onsdag och springa på torsdag! Sedan tar jag semester över helgen haha!!!

Nä nu duschen!
Vad skall ni göra en måndag som detta?


Jossan: Han är bättre på allt än mig haha, oki kankse inte rida;P

Kommentarer
Skrivit av: Anonym

OH my god, har ni sprungit! (skriver man "sprungit"?)

Duktiga ni är!

Jag blir bara tjckare o tjockare efter varje unge. ;/

Vilken söt blogg du har med cupcakes!

Jag är KASS på internet "tjosanhejsan"-grejjer men önskar ibland att jag kunde mer med blogg design o sånt.

Jag ÄLSKAR att fixa upp gamla loppis fynd!

hur kommer det sig att en norrlänning hamnar i Skåneland?

Ha d fint!

2010-02-22 @ 14:22:24
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall