Skämt? Inte roligt i så fall!

Sitter här och kollar på tv då telefonen ringer, skyddat nr- Jag brukar inte svara men tänkte att det KANSKE är ett jobb! Följande utspelar sig!

Jag: Hallå?
Röst (blandning mellan gammling och unge som ev bryter lite): Hallå, jag måste berätta något?
Jag: Va?, ska du berätta något?
R: Ja är du själv?
J: ehh ja?!
R: Min man har dött!
J: Vem har dött? Din man?
R: Ja han dog igår i canser!
J: Vem är du? Jag känner inte dig så varför ringer du mig?
R: Min man är död, jag ringer runt för att leta någon som kan hjälpa mig!

Sedan bröts det!
Det lät som någon tjuvringde, för det var ett klickande ljud i bakrunden, (det finns ju tjänster där man bestämmer var den i luren skall säga beroende på vad den som svarar säger) Men är detta ett skämmt så var det inte ett dugg roligt! IDIOT!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall