Skit väder!

JA det bara blåser runt snö ute=( Antar att det kommer från himmlen haha:D Måste ut med hundarna nu snart dom kommer inte gilla vädret men bara att gilla läget lixom!!! Efter det så skall jag på power yoga....fy ingen lust alls, legat i soffan hela dagen och bara degat så känner att jag vill forsätta så! Men nä nu måste jag röra lite på fläsket om det ska ge någon resultat! Viljan kankse kommer då jag väl är på plats!!

När man ligger här hemma o klickar runt på nätet så rocker det i shopping tarmen. Vill bara handa (mycket därför jag inte vågar gå ut på stan för då vet jag att jag shoppar) Fast vi ska ju på konsert på lördag, måste ju ha lite skjyssta kläder tills dess jue:D Ett par nya skor skulle ju inte alls skada=)

en sak till jag måste klaga på:
VARFÖR KLIPPER ALLA LÅNGHÅRIGA/SKÄGGIGA KARLAR AV SIG HÅRET/SKÄGGET? SLUTA, FATTA HUR SNYGGT DET ÄR MED EN HÅRIG KARL:D

kissies

Kommentarer
Skrivit av: Ida

håller med om att det är ett riktigt skit väder ute .O

2010-02-02 @ 20:40:59
URL: http://absolutrosa.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall