Jesus Kristus!

Det plingar på dörren (vilket det aldrig gör) så jag hoppar upp och öppnar glatt där står det en kvinna som säger " ja du kankse ser att jag står här med en bibel i handen( nä hade jag sett det hade jag aldrig öppnat) Och tanken slår mig direkt, "fan jag önskar att fredrik var hemma" Jag är så mesig med att säga till dessa hjärntvättade människor att jag vill inte bli frälst, jag tror på gud när jag känner för det och lika då jag inte känner för det (tex då jag skrapar en triss lott, då tror jag på gud:D Tror dock inte att den taktiken funkar då jag aldrig vinner haha) Jag vet att hade frdrik varit hemma hade han slängt igen dörren direkt! Jag bara står där och ler fånigt och säger "jag är verkligen inte intresserad" och då börjar det mala.....bilen hit och bibeln dit! Men dom var ovanligt lätta att bli av med faktist! då jag sa "kul att ni tror på detta men det gör inte jag hej då" Så jag är stolt över mig själv faktist:D haha!!



Är du troende (på gud och bibeln då alltså)?


Kommentarer
Skrivit av: Josefin

Haha, kul inlägg! Jag har faktiskt aldrig varit med om Jehovas eller någon annan religiös grupp har knackat på dörren. Har tänkt lite på det, att man borde bjuda in de någon gång för att se vad de har att säga. Jag menar, de är ju inte inbrottstjuvar! :P Kan vara intressant att höra vad de har för tankar. Så att man sedan kan bilda sig en ordentlig uppfattning (utan fördomar - vilket är fallet för mig när det gäller Jehovas, etc.) om dem och kunna prata om de med fakta.

Ja, våra liv är lika olika skulle man kunna säga. Skillnaden är att du är jävligt bra! Du gnäller inte fast du är arbetslös. Jag gnäller fast jag har jobb... Har du fått svar från Classe förresten? :)

Så jävla tråkigt att vara hemma själv, I know. Helst värdelöst. Jag ska börja tälta utanför er, så kan vi umgås hela dagarna när våra män är ute och jagar efter föda (i detta fallet pengar att försörja sin lilla fruga). Haha... Gud, jag är så dubbel idag, känner mig schizofren. Gosh, tänk om det är det jag är. Jag slår vad om att det är någon psykisk sjukdom som döljer sig därinne. Det måste det ju vara. Vilken normal människa är så här?

Oj, nu ska jag sluta spy ut en massa crap på dig. Det är ju inte ditt fel, du har ju inte gjort ett skvatt för att jag ska må så här. SORRY! :) Haha, märker du inte hur jag växlar mellan att vara uppe och nere, hahaha. Jag dör, jag är sjuk, på riktigt. Okej, hur blir det imorrn? Pysseldag eller ej? Jag ska träna halv sex sen. Men som sagt, kan på dagen en stund. Men vi kan ta det nästa vecka istället om du vill. I och med att Fredrik (äntligen) är ledig imorrn. Du vara chefen, du bestämma. Jag finns till förfogande! CIAO!

2010-01-21 @ 15:10:44









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall