Vampyrernas kamp!

Ja nu börjar True Blood ikväll kl 22.00 på kanal 1! Även Vampiers Diary(stavas de så) Har ju gått ett tag! Jag såg några avsnitt men tyckte att det var ungefär samma som True blood. Och då jag började kolla på true blood först så kändes det som originalet(vet dock inte vilket som kom fört, varken i tv eller bok väg) Så jag gillar det helt klart bäst( gav iof inte det andra någon super chans)

 

Vilken av dessa serier är din favorit? Och vilken är din favorit vampyr film?

 



VS



Om jag inte fick vara människa så skulle jag lätt vilja vara en vampyr, porrigt!;P


Kommentarer
Skrivit av: Josefin

Jag vill det, ja. Tvivlar inte alls på att det är jobbigt, men jag skulle vilja prova det. Skönt att komma ut i "naturen".



Jag har inte fattar grejen med vampyrer? Du får försöka få mig att börja kolla, så jag kan ha en åsikt.



Skönt att du inte hade några hål i tänderna! Tack vare att du är så duktig med vad du stoppar i dig kanske!! :)



Var på stan idag och blev frustrerad över hur mycket snyggt vårmode som har kommit till butikerna. Buhuuu, kan inte någon rik människa bara ge mig en shoppingcheck på typ femtontusen? JA TACK.

2010-03-03 @ 17:14:25
Skrivit av: anna

har varit tyst på den andra bloggen. ska du inte lägga upp dina senaste fina cupcakes?

2010-03-03 @ 17:35:10
URL: http://savve.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall