Hon mensade!

Min kära gamla hund osm jag trodde var sjuk för någon veckan sedan, visade sig att det var enbart hormoner ( hon är en hormon hund i vanliga fall oxå, men detta var extremt ) Men det visade sig att hon endast skulle till att löpa, jag trodde hon var för gamal för det!
Så nu har jag en EXTREMT jobbig hund som tycker att allt är fel och att allt ska ändras på efter hennes önskemål ( just nu står hon och skäller för att maten ligger på "fel" ställer, eller så är det vatten skålen som står för nära hennes mat. Komplicerade hund, hon har dessutom blivit kär i alla lövhögar ute!
Hon är verkligen som en kvinna haha, är Fredrik borta en helg så blir hon sur och vägra hälsa på honnom haha!








Ja kan man annat än älska denna lilla jobbiga hund!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall