Låg batterinivå!

Jag tänkte ta en liten sovmorgon idag och sva till kl 11 och sedan träffa Fia kl 12 för att ta en sväng rnt till plantagen. Dock började mina JÄVLA IDIOT GRANNAR att spela SKIT hög musik SKIT tidigt på morgonen, fattar inte vad som är deras jävla probelm, sedan hlav 10 började det borra oxå.....så sovmorgon? NEJ!
Jag har varit as trött hela dagen, sitter och kämpar med att inte somna!

men jag hittade nya ute möbler som jag vill ha iaf, så nu ska jag försöka sälja våra ( som är helt nya fast jag tycker dem är förstora och inte min stil ) så jag kan köpa nya fina:)
Hittade även gardiner jag SÅ gärna vill ha, ska se om jag kan lura ut sambon i morgon:)

Annar skänns dagen lite tung, känner mig enbart extremt fet och trött:(


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall