Jäkla vinter!

Det flyger snö i luften idag och det är ca -4, inge roligt alls med andra ord. Men till råga på allt så när vi var klara på bvc så går vi ut och jag ska knäppa min jacka( som jag länge klagat på är för trång över magen) så säger det "ritsch" så går hela dragen kedjan sönder över just MAGEN, så det var bara att trycka igen knapparna och gå hemmåt, kände mig inte alls sexig kan jag säga, såg verkligen ut som att jag var för FET för min jacka!
Jag har varken lust eller råd att köpa en ny vinter jacka NU. Vinter ska ju ta slut eller?

Kommentarer
Skrivit av: william

fin design:D



Va gärna med i Dagens Cookie:D

Om du vill:D

2011-02-21 @ 12:46:45
URL: http://cookieboy.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall