Jobb time!

Sitter på jobbet nu, men slutar om 20min. Mycket skönt, hade dock kunnat skjuta mig själv i foten då jag sket i plånboken hemma och är så sjukligt sötsugen just nu! JOBBIGT! Orkar inte först gå hem och sedan ner på stan igen för att handla onyttigheter! TYPISKT!

Jag hade tänkt knäppa lite kort idag för att visa her söta läsare hur jag jobbar, men glömde ju såklart kameran hemma, så har hela dagen varit, jag har tappat, välter, har sönder , slöddrar ja allt man kan göra fel gör jag. Skulle förklara för en kund att vattenbaserat glidmedel kladdar mer än silicon, klabbar, kliddar, kluddar ja tillslut fick han hjälpa mig KLADDAR? jaaaaa precis! SUCK!

Har även äntligen lämnat in bilen på lagning & sambon med för den delen som åkt på svinkoppor + en allergisk reaktion så är SUPER svullen i halva ansiktet. Har inte fått barn än men redan barnsjudommar:D Bara att vänja sig!



Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall