Barnakuten!

Japp där spenderade jag min söndag, ingen "akut" egentligen men rådgivningen tyckte att vi skulle in, så då gjorde vi det. Vi tyckte nämligen att Ralph har blivit gulare ( våran läkare sa vid utskrivningen från bb att på 20år har 1 barn kommit tillbaka med återkommande gulsot efter behandling ) och självklart är våran Ralpoh en av dessa barn haha! Vi hade rätt iaf, efter massa blodprover ( nu har min älskade bebis blivit stucken 5 gånger i handen ) och några timmars väntande visade testerna att gulsoten ökat igen, jag trodde att jag bara inbillade mig. Det var ingen panik ännu utan vi fick en tid på torsdag då vi ska kolla upp det igen, om han inte blir värre då skulle vi åka in direkt! Läkaren trodde att om det fortsätter att öka så kan det vara något i min bröstmjölk som gör att han inte kan bryta ner detta ämne som han ska, men han ville vara säker innan dem gjorde något åt det ( glömde fråga var det var för någon lösning ) Men Ralph mår bra, har dock varit vaken HELA dagen nöstan så hade en grinig bebis på slutet, min lilla kines!. Nu sover han och jag väntar på att få tömma nästa bröst haha:D



Kommentarer
Skrivit av: Angelica

Usha, lillstackarn. Hoppas det blir bättre, skar i kroppen min när du skrev att han blivit stucken 5 ggr. Huva!

2011-07-04 @ 06:35:13
URL: http://missakerlund.blogg.se/
Skrivit av: Carina

Så typiskt att det hade ökat! :/ Lillgubben! Elmer har också blivit stucken fem gånger i händer nu och de är ju inte så fina. Ena handen är helt blå. Men som tur är så verkar gulsoten minska iaf.

2011-07-04 @ 17:53:05
URL: http://tornedalingen.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall