Dette roar jag mig med en fredag!

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Tycker detta är en svår fråga, men säger 4st ( man e ju det för stunden, fast i efterhand kan man ju se vilka som bara var rent naivt.

Vad tycker du om kärlek? Underbart om man har någon att dela den med, skit annars:)

När kramade du någon sist? I morse, Fredrik
Saknar du någon speciell person? Min familj just nu och Fredrik :(
Har du svårt för att bli kär? Ja, men vet snabbt när det är något att satsa på.
Är du singel? Nej,  :)
När fick du senast en komplimang? Idag av Fredrik :)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Jo några gånger av olika anledningar!

Hånglat med nån riktigt ful: Hånglat vet jag ej, men kysst iaf, eller fula ex har jag ju iof haha…

Hånglat med fler än 50 pers: OJ, tror o hoppas inte det, men lovar inget haha

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Jo jag gillar att pussas…

Gjort något riktigt dumt? Flera gånger

Gjort något du verkligen ångrar? Jo, men fösröker se allt possetivt, gör mig till den jag e!.

Åkt ambulans? Jo men inte pga mig.

Åkt polisbil? Nä tror inte det, eller jo men jag var typ medveslös så minns de ej.

Gjort nåt olagligt? japp

Fått din mamma att gråta? Tror inte de, eller jo då jag sa att jag var gravid:)

Slagit ner någon? Nja sparkat av någons revben…

Skämts över dina föräldrar? Då man var ung och dum, men har verkligen ingen anledning, är nu super stolta över dem.
Sagt jag älskar dig och menat det? Men SJÄLVKLART! :D

Tar du droger? nej, är ju gravid!

Dricker du? Gravid så just nu nej

Vilka kläder sover du i?  Sover jämt naken

Vad hatar du verkligen? Trångsynthet och okunskap

Varit kär? Redan svarat på jue, ja är det oxå.

Är du ensam nu? Japp men hundarna e hemma.

Vill du gifta dig? Vet ej, får se.

Vill du ha barn? Klart väntar de första

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Fredrik, är ju VÅRAN säng

Såg dig gråta? Fredrik

Fick dig att gråta? Fredrik, gravid hormoner:P

Du delade en dricka med? Oj fredrik säkert!

Du gick på bio med? Fredrik

Skällde på dig? Fredrik ( för jag lyfter tungt)

Sa någonting till dig och vad var det? Beatrice, sköt om dig och magen.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Japp (hormoner)

Kramat någon? Yes

Pussat någon? Japp

Köpt någonting? Mat

Sjungit? NÄÄÄ

Saknat någon? ja :(

JAG HAR:
Digitalkamera? ja

Systemkamera? nej

Telefon på rummet? bor i lgh med mobil enbart

Egen dator? ja

Könssjukdom? NEJ

Bra kompisar? Jo dem finns men e få.


Kommentarer
Skrivit av: Linda

Nää USH ja blir nervös bara o höra hans historia...

Han har faktist hunnit köra upp en gång till (fast har inte skrivit om det i bloggen för han ville hålla det för sig själv så han inte blev så nervös). Han blev kuggad igen :( Allt gick jättebra däremot, så dom ville nog mest sätta dit honom. Han kuggade på att han körde på 3an istället för 2an i rondell+att när han skulle köra o vända så körde han för långt tyckte hon. Han ville ju hellre köra "säkert" men hon tyckte inte det var miljövänlig kördning. :/ verkar svårt dedär!



Köp leopardväskan vetja!!!!! ja köper den när ja får lön, den e ju så fiiiin :D Vi som e helt galna i leopard.



ÅH nej missfall :( fy va hemskt... o vecka 12 oxå, då börjar man kanske tala om för folk...

Jag fick ett missfall precis innan jag blev gravid igen faktist! Men det var bara i vecka 8, men jobbigt ändå tyckte jag. Tur man blev gravid direkt igen.



Hoppas det går bra med bakning o goodiebags nu då!

Kommit på nåt bra än?

Ha en mysig kväll o nattinatti!

Kramkram!!

2011-05-20 @ 23:14:25
URL: http://netstockings.wordpress.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall