Gravid yoga CHECK!

Japp nu har jag bokat in mig på 7veckor med gravid yoga. Ska bli super skooj och jag känner att jag saknar yogan så detta ser jag fram emot.

Har även haft en sjuuuukt halsbränna idag:( Fy fasiken så less jag är på denna halsbränna! Men men bara att stå ut några veckor till:)


Idag blir det lyx middag, vi åt ungslax som jag toppat med räkor,dill,creme fraich, citron och kryddor. Till det så serverades sallad, kokt färskpotatis och rhoad island sås.

Efter ätt blir det oxå idag, Chokladmousse med jordgubbar och grädde:D MUMMS!

Nu blir de te och vila så middagen hinner sjunka innan efterätten ska ner;)

Kommentarer
Skrivit av: ☆ Blivande hemmafru & Gravid v20 ☆

sv, Jaha =D va kul! Mille fyller 2 år i dec :)



Vi har inte köpt något ännu =P men är nog dags nu ^^

åh gud vad gott det lät.. Chokladmousse med jordgubbar och grädde =P mmm

2011-05-04 @ 13:35:28
URL: http://mellie.se
Skrivit av: Linda

Nä Herre gud jag var världens största bebis på 5 kilo o Mange vägde oxå nästan 5 när han föddes så vi får väl se vad det promenerar ut för en dam ;)



Meeeennn uuuuusshhhh vilken elak chef du har!! Då hade jag nog slutat...

Han låter inte alls nå snäll!!! Jag förstår verkligen att du inte vill jobba så mkt då, gå på lite Yoga istället det låter mysigt! När börjar du ta ut din mamma-penning?



Gravid-Yoga låter så mysigt, hade du varit på det innan? Blev lite nyfiken på de!



Japp den 16:e Maj börjar jag få mammapenning. Så då hade jag bara tänkt vara ute i parken o sola (om det nu bli nå fint väder) o göra massa armband! :)



Nu måste ja nog gå till jobbet, man e ju inte snabbast i klassen på o ta sig någonstans nu, KRAM på dig hoppas du har en fin dag!!

2011-05-05 @ 11:51:16
URL: http://netstockings.wordpress.com
Skrivit av: ☆ Blivande hemmafru & Gravid v20 ☆

sv, Tackar =D

Åh vad kul den ska jag allt kika in då =D Så du bakar sådana? :) några tips att ge?

2011-05-05 @ 12:01:45
URL: http://mellie.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall