Graviditet hitills!

Besvär jag haft under graviditeten så här långt:

Halsbränna: Konstant sedan v27:(
Ryggbesvär: Till och från, värst om jag går och står mycket och om nätterna.
Bäckenbesvär: På nätterna o då jag ligger eller går mycket.
Muskel och Vadkramp: Jo ibland på nätterna i vaden!
Åderbrock: Tror inte det.
Hemorrojder: Nä faktist inte.
Hård mage/förstoppning: I början, men järntabletterna hjälpte konstigt nog.
Gasig mage: Nä önskar jag hade mer ibland haha
Nästäppa: Nope.
Urinvägsinfektion: Nej
Känsligt tandkött: Jo blöder för allt.
Bättre hy och hår: Sämre tror jag iaf huden.
Illamående: Nä lite i början
Ömma bröst: Till och från
Viktökning: 9-10kg :/
Trötthet: trött precis hela tiden!
Upp och ner i humöret: Inte direkt
Strimmor på magen: Gamla som syns igen...
Putande navel:
Svullnader: Händerna jämt och fötterna till o från
Yrsel:
Förhöjd kroppstemperatur/svettningar: som bara den, innan frös jag jämt, nu svettas jag jämt typ! eller inte svettas men är otroligt varm av mig!
Blodbrist/järnbrist: Järnbrist men det har blivit bättre.
Sammandragningar: Ja ganska mycket.
Sömnproblem: Mer vaken än jag sover..
Blödningar: Jo fick en blödning som höll i sig i ca 2 veckor mellan v 6-8.
Trängningar att kissa: Nej.
Nytt konstigt matbehov: .Nä men får anpassa vad jag äter efter halsbrännan och har svårare för "tung" mat.
baby-koma: Jo visst längtar man....

Kommentarer
Skrivit av: Sandra - Gravid i vecka 37

Sv: Tack, vad snäll du är. Jag känner mig mest stor och fet just nu, det känns som att nu när värmen börjat komma så sväller man lite överallt :p

2011-05-24 @ 00:53:26
URL: http://ettplussett.blogg.se/
Skrivit av: Frida H

Hihi.. vilken rolig lista! Jag vill ha fler barn.nu!

2011-05-25 @ 20:35:32
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall