MinBebisbok.se

Jag har använt mig utav minbebisbok.se i några veckor nu och är possetivt överaskad, då jag innan trodde att det var lite som alla andra sidor där du kan göra en bok med info och foton till din bebis.
Du kan ladda upp dina foton, ändra tema och layout, lägga till och ta bort foton och texter, välja färger och årstider mm, ja än så länge låter det som andra sidor där du kan beställa denna typen av tjänst!

Men vad är då skillnaden?

Jag tycker själv att denna sidan har mycket mera illustationer och mycket bättre, du får en mycket roligare bok som du och ditt barn kommer uppskatta i flera år. Jag har själv beställt 2 olika böcker, en till mina hundar och en till Ralph som mina föräldrar fick, och dels kände jag mig mycket begränsad, ville jag ha barntema var jag tvungen att välja " mitt första år" och där var allt baserat på att du hade foton för det "första året" redo, och det hade ju inte jag då Ralph var 2mån....jag fick improvisera och nästan knäppa foton som jag behövde...typ "Ralph i badet" Haha. Plus att så fort jag trodde boken var klar så fick jag nya foton och ville göra om hela... men man måste ju sätta stopp och man kan ju inte spara heller!
Detta är den STORA skillnaden, på minbebisbok.se skapar du ett konto som är gilltgt i 2år.....du laddar upp dina bilder och kan ladda om och ändra hur mycket du vill under två år, så med andra ord kan du få en bok som du jobbar på under din barns utveckling och ändrar under tidens gång, toppen tycker jag! Sedan när du är klar med din bok så beställer du det formatet du vill ha!
De har öven andra söta posters som du kan beställa till dina barn ( det skall jag göra )


Kika in här eller håll utkik i kalendern;D 
 






Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall