Minnet!

Ja dte är ju borta nu för tiden, sitter på Martinshop och tänkte ta med mig min virkning ( som jag satt o virkade på till kl 02.00 inatt:P ) så tiden gick lite fortare men det glömde jag! Attans!
Som sagt jag kommer lägga upp lite mönster sedan då jag har virkat klart några dockor o gosedjur som ni får se=)
Och appropå sova, vilket jag har problem med och Ralph oxå tydligen den sensate veckan, har nog kommit i en tillväxt period och velat äta heeela nätterna, och bökat och stånkad och vänt på sig och velat ha nappen 1000 ggr! Så igår ögade vi maten ( så nu lär spyningarna öga igen, men ungen var inte nöjd med det han fick innan ) Och fredrik skulle ta han inatt så jag fick sova.....Och tror ni inte ungen sov till 08.15....ja det är ju typiskt iaf!

Kommentarer
Skrivit av: Fia- mamma till Edison

Det är väl typiskt!!

Edison har bökat och stökat en massa till och från på nätterna... undrar när vi ska få den fösta "hela natten" med sömn egentligen!...

2011-11-19 @ 21:23:38
URL: http://airyfairy.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall