Ont i hjärtat!

Sitter i buitiken just nu! ( det kommer komma en tävlinghärifrån i kalendern, så ni kan spice:a (?) upp kärleks livet lite ) Ska röra mig hemmåt om ca 1,5 h men vill hem nu, dels jag är sjuukt trött och dels så är Ralph hemma med farmor som ringde för en stund sedan och frågade efter flaskan och jag hör han i bakgrunden och han är SÅÅÅÅ ledsen och skriker för fulla muggar.....fyyyy så ont i gör i hjärtat då, och det är inte " jag är arg/hungrig" skrik utan "jag är LEDSEN/ förtvivlad/ kan inte andas" skrik......det värker värkligen på riktigt i hjärtat då man hör detta, och man vill bara springa hem! tyvär så funkar det ju inte så!! buhu:(

Kommentarer
Skrivit av: Frida H

Jo, Adams vagn hade en förhållandevis liten liggdel också plus att Adam var en lång bebis. Men jag hade den in i det sista, för hans rygg skull. Så pass att jag var tvungen att ha kudde så han kom lite upp (dvs automatiskt lite mer plats för benen). Men vi bytte nog till sittdelen när han var kanske 5-6 månader. Jag hade inte bärsjalen så sent, då han föddes i mars så i nov, var han redan 8 månader. Men jag hade en fleeceliknande overall till honom. Tunnare kläder under, men med strumpebyxor. Jag kände på hans hud emellanåt och han var alltid supervarm!



Jag avskyr också att höra Adam via telefon. Så jag ringer aldrig Micke när Adam är där. Jag vet han har det bra och saknar mig inte på samma vis som Ralph kanske saknar dig (matmaskinen :P) men usch när jag hör han skratta eller prata, jag vill bara vara där!!!

2011-11-15 @ 00:08:30
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/
Skrivit av: stina

åhh så söt jacka han har då! :)



2011-11-15 @ 07:42:40
URL: http://mammastinsen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall