Segway!

Jag skrev ju lite om veckan som varit men tänkte ta den lite mer detaljerad!
I lördags (förra helgen) skulle ja hålla i en babyshower för min vän Bea, hade bakat hela frysen full m godsaker, köpt dekorationer och fixat m dukningen........lördag morgon inser jag att ja mår pyton och vid kl 12 inser jag att de är magsjuka. Fredrik får stanna hemma från jobbet för att ta hand om Ralph då jag har feber och spyr. Vid kl 15,00 inser vi att även Fredrik har magsjuka.......att vara sjuk med en 4månaders bebis gör de till en helt ny dimension....man kan inte ta hand om sig själv men måste roa honom, fy bubblan ville bara grina där ett tag!
På måndag mådde vi bättre och min familj kom ner, min ÄLSKADE<3 familj.
Onsdagen åkte jag min lillebror och pappa segway och shiiit så kul de var haha, skulle kunna köra huuur mycket o länge som helst! Vi vurpade alla 3 men gud så mycket har jag inte skrattat på länge!
Så jag rekomenderar alla att testa detta!
Sedan på torsdagen var jag och pappa på 2h massage från topp till tå:) underbart, skulle dock behöva lite mer djupgående massage då ryggen fortfarande gör ont!
Ja igår lördag åkte dem hem igen och hela min lördag gick åt att grina som ett litet barn...fyyyy så jag saknar dem redan! Varför skall dem bo så långt bort! Och Ralph var såå glad för sin mormor och morfar! Han bara skrattade hela tiden och det gick så bra när dem var barnvakt till honom! Det gör ont i mitt hjärta då jag tänker på allt han och dem missar av varandra!
Men idag känns det lite bättre och Fredrik e hemma, så tomt utan hundarna men skönt att slippa den stressen och jag vet att de har det kanon i norrland och vi hämtar dem i jul!

Kommentarer
Skrivit av: Linda

Hade samma problem i onsdags då mina föräldrar åkte hem...bläbläblä och fysj. Ska också boka biljetter hem nu haha:-)

2011-11-07 @ 08:33:18
URL: http://lindasin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall