4 Månader!

Ja idag blir min älskling 4månader, och i morgon skall vi på matsamtal på bvc! Dels för att han spyr som en toook, ska dit igen på onsdag och prata mer matsamtal. Hppas han ska spy mindre då han börjar äta fast mat, för ja blir tokig på detta spyande!
Han rirade sina 4 månader med att sova till halv 8 åt och sov sedan till 9 innan han ville upp. FY så skönt. Dock var jag uppe halva natten och bakade ( som vanlig ) Så kan inte påstå att jag är super utvilad! Men nu är ferdrikl hemma fre-måndag eftermiddag innan han sticker:( och är borta hela veckan! FYy vet inte hur jag ska klara det med hundar och allt:( Känns skit tungt! Kommer bli en vecka utan mat!
Haha jag har för ca 30min sedan varit ute med hundarna, olivia vart mörkrädd då de är kolsvart och blåser så hon ville in under vagnen...ja fine.....nu satt jag precis o vaggade vagnen lite så ralph skulle sova vidare då jag hör något smaska.......hon sitter fortfarande kvar under vagnen haha! Pluttan!
Ralph har börjat varit uppe senare på kvällarna, och det är väl detta som bidrar till att han sover längre! Men detta passar mig, för jag e inte människa före 9.....
Har blivit lit ebloggande senaste dagarna, ursäkta! Men 1a dec kommer " Ralph´s julkalender" - Varje dag kommer minst 1 tävling starta med UNDERBARA priser för dig och/eller ditt barn! spännande va:) Jag kommer snart ge er ett smakprov på vilka företag som är med på detta!

Kommentarer
Skrivit av: Sofia - Mamma till Wilbur ♥

Spännande! :)

2011-10-21 @ 06:48:42
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Skrivit av: Carina

Grattis Ralph!:)

Elmer är också en liten spy-baby men jag har aldrig funderat över att det skulle vara något galet...Är dock alltid beredd med en trasa när han har ätit!:) Nästa vecka ska vi börja låta Elmer smaka mat. Ska bli så kul! :)

2011-10-21 @ 08:52:50
URL: http://tornedalingen.blogspot.com
Skrivit av: Carina

Ja men oj, då hoppas jag verkligen att ni får bukt med spyandet! Elmer spyr oxå mycket, men ibland kaskader och ibland ingenting. Jätte konstigt! Får se hur det blir när vi börjar ge smakportioner.

2011-10-22 @ 16:27:30
URL: http://tornedalingen.blogspot.com
Skrivit av: Emma

Hej!



Så roligt att se att vi fick barn samma dag! :) Har också problem med en dotter som spyr HELA tiden, så är väldigt nyfiken på vad de säger till dig på BVC.



Ha en trevlig kväll!

/Emma

2011-10-22 @ 17:19:25
URL: http://emmaochwilma.blogspot.com/
Skrivit av: Lindis

ÅÅÅÅÅÅÅ Grattis lilla Ralph!!!!

Ska ni börja med smakportioner nu??

Haha jag tycker det ska bli så kul... fast hon har inte visat större intresse för vår mat iofs...

Vi tjuvstartade faktist igår! Potatis o majs på burk.

HAHA aa de va så kul, hon tyckte det var jättekonstigt o rynkade på näsan o såg sjukt skeptisk ut! Ingen succé direkt :)

Men vi gav henne bara jättejättelite.

Ska bli kul sen när dom tycker de e gott o kladdar själva :D



Åh har du me en björndräkt, hehe de har Tuva-li oxå :D Men har inte börjat använda den än. Använder ni den nu, utan att den e för varm?

Tycker sånt e svårt!! Tuvis gillar inte kläder i största allmänhet..



Sen funderar ja på när man ska börja använda sulky med åkpåse? Tror de hade varit en hit!

Har du funderat på de?



Kramkram, ha en mysig dag!!

2011-10-23 @ 13:18:48
URL: http://netstockings.wordpress.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall