Smultronbyn- Träleksaker

Kolla vad vi fick på posten idag :) En ny favorit i barn rummet och Ralph gillade den redan även om han kommer uppskatta den ännu mer desto större han blir! En träbil från Smultronbyn.se det har massa med träleksaker och jag är en ny kund där som är 100% nöjd och ni kommer se många fler inlägg från dem i framtiden oxå:)



Prickis bil

 

 

Så köp dina träleksaker hos smultronbyn du med:)

 

Mitt betyg......5 av 5.....en rejäl bil med glada och starka färger, kommer tåla båda att bli tappad i golvet ( antagligen kastad oxå om jag känner barn rätt;)..) flera gånger. Den är greppvänlig  och robust för ovana små barnhänder och kommer bli en stor favorit sedan så den har bra rull oxå och är super fin! Inga smådelar som kan lossna och bli farliga. Att de dessutom är miljövänliga är ett STORT plus för mig då jag tycker det är viktigt vad mitt barn leker med! Kommer hålla i många generationer och en dag kanske jag kan ge den till mina barnbarn!

Hoppas kunna ge Ralph mer saker från smultronbyns produkter då detta ligger mig varm om hjärtat, och jag sprider mer än gärna deras namn vidare!




Kommentarer
Skrivit av: Lilla li

Guu va mysigt :)

Helt fantastiskt, jag älskar träleksaker.

2011-12-06 @ 14:06:10
URL: http://xn--trleksaker-r5a.com/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall