Bästa vänner!

Är det någon mer än jag som varje gång jag kollar program osm tex, SAC, Vänner, Greys, Cougar town ( alla program som hanldar om ett kompis gäng) att ni verklige önskar att ni hade det de har, ( finns de "riktiga" människor som har det så eller är det bara på tv?) Att man har det dära gemensamma, att man har saker som bara ens vänner vet om osv?! Jag har vänner men inte på det sättet gängen har det på tv! Och nu i Skåne har jag låååångt ifrån det!
I torsdags då jag var helt själv så försökte jag komma på någon att umgås med.....naaaj fanns ingen, saknar så att bara kunna åka hem till någonoch bara kunna hänga, äta och få sällskap! Saknar mina förlädrar oxå!


Nu hade jag dock turen att Idah räddade mig så jag fick en mycket trevlig fika iaf med henne o Hjalmar, och på kvällen kom Bror o JOssan o roade mig lite. Men ja iaf!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall