Vacciination!

Ja igår vart han ju 3månader och fick sina 2 sprutor....och gud så duktig han var! Första sprutan vart han ledsen, men efter lite socker lösning så var han glad igen.....sedan fick han den andra som tydligen gjorde mer ont, och då vart han jätte ledsen. Men så fort jag plocka upp han så vart han glad igen:) min duktiga kille! Fick dock feber på kvällen och sov jätte oroligt på natten och vakade massa gånger! Även haft feber idag så han har fått panodil!

En sak bara, dessa små "rump tabletterna" Jag stod där inatt och skulle föra in dessa små små grejer och bara stod och garvade, HUR skall man få in denna lilla som är 1/3 av mitt finger:P Så jag testade och satte tummen "för" så att den slank in........sedan tog jag bort fingret och ut kom den igen som ett skott:D Så fick jag börja om och denn agång hjälpte jag till lite med tesmometern och då gick det bra:D
Ralph låg och log och såg så nöjd ut:D

Då han precis kommit ut och fotades för webbisar!



Kommentarer
Skrivit av: Therese

hos oss tar dom båda sprutorna samtidigt, trodde dom gjorde det överallt. knepigt!



haha jadu det vart inte mkt kvar av alvedonen mejja fick första gången, dom smälter ju så himla snabbt och ploppar ut om man inte håller den inne tills den smält. haha! vi brukar spola den i kallt vatten innan vi tar ut den ur förpackningen så den inte ska smälta så fort sen tar vi en pappersbit och håller den inne med tills den smält! :) haha!

2011-09-21 @ 22:10:16
URL: http://theresesilen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall