Så många måsten så lite ork!

Jag har mycket som jag skulle behöva göra, inga döds viktiga men saker som jag har på "att göra" listan, men min eenergi är i botten=( Ingen lust till något ( än mer det jag vill;P ).

Vet inte om det är de kyligare kvällarna lr att sambon börjat jobba igen och julen kommer med skenande fart och så mycket saker som skall vara klara tills dess. MEN energin finns bara inte! Vaknade 04,30 inatt och kunde fan inte somna om efter det.....05,30 vaknade Ralph.....vi låg i varsin säng och funderade till 07,00 innan han ville upp! Inte så inspirerande!

Sökt jobb nu och skall försöka boka flygbiljetter ( utan att bli ruinerad ) sedan skall ja virka lite till!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall