Sommaren!

Ja hej ni är man tillbaka i vardagen igen, och visst är det skoj, not. Men jag är tillbaka nu iaf och det är ju roligare;) Sommaren har rusat fram och några av er har nog följt mig på Instagram där jag heter Madellen1106 och där har ni sett de mesta från min sommar men här bjuder jag på en bildbomb som beskriver min sommar i bilder=)





Bus på arlanda



Cyklat mycket




Varit i Gnarp och lekt med morfar och mormor!



Var på Joppe & Jessicas vackra och roliga bröllop



Lekt med massa kompisar!



Njutigt av kolonin och dess trädgård=)

Ja lite från våran sommar iaf!! Kommer nog mer bilder från sommaren oxå=)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall