Sommarlov

JA det har ja tagit från bloggen och mitt liv;P
Är i norrland nu hos mina föräldrar och har det bra, kommer hem i slutet av denna vecka! F var upp en helg och mös och vi har varit på bröllop, (fyyyy så bakis jag var dagen efter, första gången sedan Ralph föddes men man får ju passa på då man har barnvakt ).

ralph har börjat att gå oxå, lillgubben så duktig han är=) Ja kommer blogga mer sedan men har inga bilder så ni får en gammal o mer bilder då jag kommer hem=)

Här var han inte stor=)

 

Sitter o letar extra jobb och har kollat på typ 100 förskolor, den VI VILL HA och som Ralph antagligen har fått plats på är PERFEKT, endast 15barn och de ligger på landet så underbart. MEN öppetiderna är 07,30-16,30 vet inte hur jag ska få ihop det med ngot arbete=(

Plus att FK har gjort fel på min sida så mina antalet dagar stämde ju inte.....SÅ KLART så sist ja skulle skicka in dagarna så stod det att dem var slut......"Men oj då, vi har visst haft fel på din sida så dagarna stämmer inte, men du är väl ensamstående?"......IDIOTER. Så ja det är anledningen att jag är i STORT behov av extra o helgs jobb just nu=(


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall