Tomt.......

Jag vet att jag bloggar dåligt just nu, jag är helt enkelt en periodare. Plus att jag har så mycket som jag "jobbar" på just nu att bloggen har hamnat i 2:a hand för att jag ska må bra, och det är det viktigaste!
Jag har börjat gå och prata med en psykolog 1/vecka på råd från BVC, jag har mått skit och gör det fortfarande. Han hjälper mig att reda ut mina tankar, känslor och allt däromkring. Ibland sitter jag och stor bölar 1h med honom ibland skrattar vi ihop 1h, ja det varierar så mycket med jag mår bra av detta!
Vi har dels kommit fram till att jag lider av mycket inner stress och att dra ner på bloggande är ett sätt för mig att dra ner på stressen, lägga mig i tid( och där försvinner blogg tiden ) hjälper oxå! Ja djupare än så går jag inte in på detta. Men nu kankse ni har överseende med att min blogg följer mitt välmående, bloggar jag lite har jag viktigare saker att tänka på, bloggar jag mycket har jag den kraften som behövs för att orka!
I helgen står bakning i fokos, jag längtar så......har stor slagna planer! Och detta är BARA för mig, jag bakar nu utan krav, det är en härlig kännsla, även om jag älskar baka beställningar med!
Ni får se resultatet i veckan då jag ska bjuda mina härliga mamma vänner på alla hjärtansdag fika=)
Nu skall jag krypa ner med min sambo och se en skräckis.....kärlek!
Massa kramar
My light, My love!
Lina, jag är såååå glad att jag träffat dig här i skåne, du är underbar och betyder mycket för mig!
( älskar dig med Bea<3 )

Kommentarer
Skrivit av: Linda

Hold on be strong. Gör alltid det som är bäst för dig själv och medan du gör det så fortsätter jag att kika in här varje dag för att se om det finns något kul att läsa om:-). Styrka till dig!:-)

2012-02-06 @ 13:20:11
URL: http://lindasin.blogg.se/
Skrivit av: Anonym

Inget varar för alltid, allting förändras hela tiden...det brukar jag trösta mig med när något känns tungt. Hoppas du snart är lycklig igen <3 Jag har också varit deppig i perioder och bla. pga min vikt, men nu har jag bestämt mig för att vara lite snällare mot mig själv! =) Man duger som man är, man är älskvärd oavsett om rumpan är bred, platt eller hänger! ;)

Styrkekram från trogen läsare!

2012-02-07 @ 17:54:15









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall