Chili

Ja det blir mycket koloni inlägg nu ( de få inlägg som kommer ) men vi är ju mest där nu! OCh jag måste bar avisa min FINA chili planta som Boogie fött upp till mig som nu bor på kolonin och den första frukten har börjat ändra färg till rött! Fantastikst=)
Kan ju även påpeka att FAN så mycket mördar sniglar det är på kolonin FY FAN..... och dem har ätit upp mina chiliplantors blad! Äckel djur! Har dock planterat om den nu så hoppas den får vara ifred!
Just nu målar vi taket i stugan och sedan är det köket och odlinglottens om skall få sig en makeover! Som sagt kommer komma bilder på allt=)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall