Minimum skills

Igår hade vi träning igen och då var det minimum skills som skulle testas ( ett test man måste klara för att få tävla i roller derby) Jag vet att jag inte klarade det för jag klarar inte av att åka 25 varv på 5min, klarade 18 igår ( ett bättre än sist) Men shiiiit så jobbigt det är att ge 100% i 2h gud så trötta vi alla var efter och svettiga ska vi inte tala om! Och idag har jag träningsvärk i hela kroppen, från brösten till låren! Konstigt att man kan få träningsvärk i kroppsdelar man inte ens visste att man använde!
I helgen är det Roller derby festival i malmö och vi åker der i morgon, ska se lite bout och bli mer peppad=)
Skulle fått mina rullor denna vecka MEN Dhl fuckade upp det så dem kommer nästa vecka ist!
Vill ni veta mer om RD kolla in Helltown hellcats blogg och hemsida!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall