Vild djur!

Ja att ha barn är jobbigt, det vet alla som har barn och för er som inte har det så vet ni det nu:)
Och att dessutom ha en unge som klättrar på ALLT gör det ännu jobbigare! Ralph är uppe i soffan, sängen spisen, fönsterlarmar fotöljer ja allt!!
Idag har jag saftat och syltat och tänte förbereda lite genom att hacka rabarber då han oftast leker bra själv på kvällarna! Men jag fick sällskap även då, han älskar att se vad man pysslar med på bänken! Och ser man inte så får man ju lösa detta!!
Han har dragit ut skåpet under ugnen och klättrat upp och ställt sig ( alla ni nervösa mammor där ute så stod jag brevid och övervakade det hela) för att kunna ta några rabarber! Min galna lilla bus unge! Ja och inte lär det bli bättre ( han ör precis som min bror som var sjöööövild)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall