Cykel semester!

Vi var i Malmö förra helgen och firade valborg där, då fick vi en cykel av svärmor och nu måste vi ju såklart ha en cykelstol till Ralph så vi kan använda vår fina cykel......men även detta är en djungel precis som allt annat innom bebis världen. Och jag får lite ångest över att sätta min LILLA BEBIS på en cykel;) Men litar inte lika mycket på sig själv längre då man har ansvar för han oxå!
Helgen har varit späckad, våran dammsugare sa upp sig så vi åkte ut till Ikea och handlade en ny, sedan igår så vart det utgång för mig, var dock hemma halv 2 ( ovanligt för mig ) men var så sjukt trött och det kanske beror på att jag gick upp kl 05,30 med en unge och sedan drog och tränade! Och idag har jag bara tränat och varit på loppis, sitter redan och gnuggar ögonen!


Kommentarer
Skrivit av: Frida H

Det var med skräckblandad förtjusning som jag cyklade med Adam första gången. Men det är så jäkla lätt!! Testa en Sleepy, tror de heter så. Man kan böja bak den lite när de somnat så de slipper hänga med huvudet framåt. Adam somnar alltid i sitsen.

2012-05-06 @ 21:50:20
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/
Skrivit av: Emma & Wilma

Vi invigde vår cykelbarnstol till Wilma igår :)



Kram

2012-05-07 @ 08:57:30
URL: http://www.emmaochwilma.blogspot.com/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall