vileda städpatrull!

Japp den är jag med i och i veckan fick vi våran "vår kit" OCh mamma så mycket skoj, jag älskar att städa med dem rätta grejorna, och först ut är Vileda 1-2 spray. Och jag säger som jag sagt förut jag skriver ändast det jag tycker......är det dåligt så skriver jag det......skriver inget för att "smöra" utan enbart mina åsikter!
Men denna produkt är verkligen något för oss småbarns föräldrar och hundägare!

1-2 Spray är den idealiska moppen när du snabbt vill få rena golv. Med rengöringsvätskan inuti moppskaftet är 1-2 Spray alltid redo att användas. Rengöringsvätskan fylls upp i moppskaftet vilket gör att moppen alltid är redo att användas för snabb avtorkning på enstaka fläckar eller för att storstäda hela huset eller lägenheten.

1-2 Spray behöver ingen hink eller urvridare och ger bäst resultat i kombination med den speciellt framtagna rengöringsvätskan. Moppen kan användas på alla typer av golv, även parkett och laminat.

Du kan även använda moppen som en "vanlig mopp" om du har hinken ultramax med urvridare!
Ni som har barn vet hur det ser ut under golvet vid matbordet där barnet äter, och då är detta perfekt att ta fram och moppa direkt, utan att behöva fylla hinken och konka runt!
Även fläckar efter skor i hallen och barnvagnen i vinter kommer denna bli toppen, så jag ser fram emot att utmana den:D
Denna får betyg 4 av 5 den fick minuset för att man måste ju dammsuga för eller efter om det är MYCKET grus eller så. Plus att jag kan tänka mig att refillen för att fylla på 1-2 spray vätskan inte är gratis!;) Men man borde kunna blanda vatten med skurmeled/grönsåpa!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall