Äntligen!!

Min syster har haft en lång och utdragen adoptions process, men nu är han äntligen deras och dem får hämta honom om mindre än en månad! Vi längtar så, trist att dem bor så långt bort bara! 
 
Säg hej till Justin som fyllde 2år i sommras, alltså 1år äldre än Ralph. Så otroligt söt och busig ser han ut att vara! Justin, det är en ära att vi har fått dig till våran familj, och vi ska ta väl hand om dig, älska dig, leva med dig och du ska aldrig behöva känna dig ensam tills den dagen vi dör!! Justin är född i Ryssland! 
 
Min syster berättade att han gick runt till alla sina kompisar på barnhemmet och visade stolt upp sin mamma:D Så gulligt! Jag blir alldeles gråtfärdig då jag ser massa härliga bilder på han och sina föräldrar!! Du har fått toppen föräldrar som kommer göra allt för dig!! 

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall