Sömnbrist

Har jag konstant, kan inte somna på kvällarna och vaknar mitt i nätterna och kan inte somna om, mycket frustrerande och de gör att mina dagar är olidliga:((

Har så jävla många måsten på mig just nu, MÅSTE sova för att orka med Ralph, JAG MÅSTE se till att han har en dagis plats, så JAG kan få stämpling men egentligen MÅSTE jag ha ett jobb så JAG kan förbättra vår ekonomi. Och inget av detta fixar man genom en knapp tryckning!
Och ja har sökt fast jobb så länge att ja hatar alla msk som ska prata o peppa o tipsa om hur man får ett jobb, TROR NI INTE JA REDAN GÖR ALLT? Nä ja hatar de samtals ämnet, blir bara trött av att höra på dessa peppningar ( ja vet att mina vänner vill väl men nästa gång kommer ja säga ifrån).
Nä ont i magen har ja konstant då allt hänger på mig, alla beslut och alla måste som jag måste se till att lösa!!
Bara att välja dagis tycker ja e as svårt, de känns som att ja ska avgöra våran sons framtid de närmsta åren men samtidigt ska ja ha alla andras behov i tankarna oxå, det måste vara öppettider som passar ett jobb ja inte ens har, de får inte vara för långt bort för att tillgodose andras behov jada jada jada!!!
Och egentligen VILL jag INTE ens sätta han på förskolan, jag vill vara hemma med honom!
Flytta till skogen så kan han o ja leve på kottar i bär och så slipper ja tänka på detta!

Kräkt lite här nu! God natt!!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall