Mitt strå till stacken

Jag försöker avstå från plaster och läsa på så ja kan bli så medveten som möjligt om alla gifter och skit som finns runt oss. Många skrattar och säger att ja är löjlig " för det finns ju i allt" och " när vi/du var liten jadajada jada" MEN jag försöker här göra aktiva val i det jag faktiskt kan påverka, som att INTE ha flambesprutade madrasser och undvika plast och gummi i den mån ja faktiskt kan!!
Nu senast läste ja hur mycket skit de finns i sköljmedel ( de borde man ju fattat) och nej man behöver inget sköljmedel men jag har hittat ett alternativ som ja nu testar, och hitintills funkar det toppen och de känns lite bättre i själen då ja sätter på R hans ny tvättade kläder! Ska byta ut tvättmedel oxå!! Och längre fram ja vem vet;)

Attidude Sköljmedel

Doft: Lavendel och grapefrukt från eteriska oljor. Bilologiskt nedbrytbart mjukgörande sköljmedel för textilier.

Innehåll: Ytaktiva ämnen från soja, eteriska oljor, vatten. Designad för kallt vatten. Inga petroleumprodukter, natriumlaurylsulfat (SLS), parabener eller syntetiska dofter eller färgämnen.

Förvaras oåtkomligt för barn. Flaskan sopsorteras som plast. Ej testat på djur.


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall