Boobs

Sitter nu o kollar på 3:an, handlar om tjejer som är beroende av bröst operationer! Jag skulle lätt kunna tänka mig göra en sådan operation, mer för o "fylla ut" de jag redan har! just nu har man dock inga pengar! och lägger hellre mina pengar på tattos än silicon just nu:D Men kankse därför jag e för bröst operationer, då jag e för alla sorters kropps mod. dock skall ju inget gå till överdrift!



Var in till evil twins idag, lämna min ritning till Jacop, shit tror tatton kommer bli större än jag räkna med, men i like:D Passar mig o har ju redan två stora på magen så vadfan e ju bara o köra på haha!! han skulle maila över sin ritning nästa månad då han var klar:D blir nog as nice! men e redan nervöst o e över ett halvår dit haha:D

Kommentarer
Skrivit av: madde svarar

jag skulle också vilja göra en bröstoperation.. kommer nog göra en senare också. Men det var juh de där med pengar haha

2009-04-11 @ 16:28:55
URL: http://justmadde.blogg.se/
Skrivit av: Madde

Jo men precis! jag kommer göra en jag med, förr lr senare=) men man kankse ska vänta tills man avlat klart ungar haha, fast o andra sidan vet jag inte ens om det kommer några ungar:D men som sagt pengarna styr ju tyvär:D

2009-04-11 @ 16:32:08
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall