Hysteri!

Idag åkte jag till Landskrona, skulle hämta en bil till Andreas Jag skrev ut en karta med alla vägar med mera så jag skall hitta! ( som alla vet är jag sjukt förvirrad o nervig då jag e ute o reser så det blir ofta knas) När jag väl kommit av tåget i Landskrona så börjar jag gå vägen som kartan visar! so far so fine! hittar till säljaren, efter lite om o men får jag ut bilen! nu skall jag ta mig från försäljaren till en verkstad! jag börjar åka o åker iväg, SHIT märker då att kartan e kvar inne på försäljarens kontor och vill inte tillbaka dig då det var så omständigt att ta sig in! Ringer mamma och pappa, dom måste då gå in på Facebook leta efte ett mail med telenr till verkstaden och söka på de för att få fram adressen och sedan söka på det för att se vägen på kartan!!! JA efter mycket bråk, då jag har en tendens att få krupp på mamma ( i love you men ibland blir jag tokig)  tog pappa över, dom beskrev vägen baklänges, lura runt mig i cirklar och ha osv osv, efter mycket om och men hitta ja dit! lämna bilen fick en lån bil och kom hem! SKulle då dra o träna och vad tror ni jag hittar i min handväska? Japp KARTAN, FAN så typiskt mig hahah

Kommentarer
Skrivit av: Linis

Åhhhh, att jag inte var med och filmade alltihop!!!



Puss

2009-04-22 @ 19:44:27
URL: http://makeupit.blogg.se/
Skrivit av: Lutten

Linis, du skulle sätt mina svett ringar haha otroligt stressande situation!

2009-04-22 @ 20:43:02









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall