Lägenhetskoll

Igår kväll var vi o kolla på en lägenhet, så fort vi såg fasaden visste vi vad vi hade komit till för område( inte för att vara fördommsfull men det syns långa vägar tyvär) Det var sådana loftgångs lägenheter tror jag det heter! lägenheten var liten, instäng SMÅ fönster allt känndes bara skabb,där bodde en utländsfamilj som var jätte trevlig med 3 barn, jag klagar inte på hur dom bor, e sorligt att det oftast bara e invandrare som bor i dom områdena, men det e ju så samhället e uppbyggt! dock inget för oss!
Idag var vi och kolla på en till lägenhet! husets fasad såg illa ut, trappuppgång var gammal och känndes instängt, dovk var lägenheten jätte fräsch, nya golv och nytt kök! det ända som måste "fixas" var kaklet i badrumet, men finns massa billiga lösningar, kakelfärg, kakelfilm ja medmera! så det finns hopp, fanns även tvätt maskin och dom som bodde där var jätte trevliga! så nu skall vi ta oss en riktig funderare och diskutera om vi skall ta denna lgh lr chansa o se om det kommer någe bättre? denna ligger på södercity så den ligger centralt! Jag gillade den iaf=)


Efter lägenhets titt vartdet frukost, thaibox hahaha, så typiskt oss men men så e vi:D


Det är inte vi som druckigt allt plus att fredrik ser ut som han skall döda någon haha, ser kriminell ut:D Men han e gosigast! Och fredrik tyckte de ser ut som han har bröst, så till alla er som oxå trodde det NEJ det e bar atröjan som veckar sig:)

På våran vanliga morgon prommenad försökte jag knäppa kort på ankor, då jag ÄLSKAR dom men alla tre stack ner huvudet i vattnet haha, så här f¨år ni tre ank kroppar iaf:D




Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall