Morgon promenad!

Började dgen med att tjuvsova till halv 12:O fredrik är ju ledig så då får man slappa lite extra! Men så fort vi kom upp gick vi på en timmes prommenad med hundana=) dom fick springa lösa en stund, så härligt att de Jäsper sträcka ut sig och bara springa gärnet:D han älskar det! olivia är lite mer försiktig! Håller sig mest nära mig!!


En bild på lill hjärtat!


snart skall jag ner på stan o handla för middagen och gå på tatton studion! Fan har lite ångest! blir de min "egen designade" fjäril blir det en chestpiece annar blir det rosetterna, jag vill verkligen ha fjärillen men e lite feg för att köra på bröst korgen! haha! så får helt enkelt se vad det blir=) e ju en väntetid på massa månader så jag hinner nog ångra mig massa gånger! Här får ni ett exempel på en gryt snygg cheastpiece:


Orkade inte leta så länge haha men denna e helt oki! min blir ju helt klart snyggare:D


Kommentarer
Skrivit av: madde

sv: ja precis, jag gick i hans klass :) ja gud ja, det är så många som har blivit helt annorlunda utseendemässigt medan några är sig lik :)



tack tack :)



ja det gör jag, superkul är det men man längtar tills man är klar såklart. Vad sysslar du med då? hur kom det sig att du flyttade ner dit?

2009-04-09 @ 16:45:22
URL: http://justmadde.blogg.se/
Skrivit av: Linis

Hej gums.

Har totalt missat att du har en ny blogg...sorry!

Men vad kul =) den är jättefin =)



Puss puss

2009-04-09 @ 22:11:28
URL: http://makeupit.blogg.se/
Skrivit av: madde svarar

sv: jag läser till förskolelärare så inriktningen blir juh åldern 1-6 vilket är superkul tycker jag :) Jag har läst ett år nu så jag har 2 ½ kvar men det går fort om det går i denna takt hehe.



aha då förstår jag. Ja man ska ta chansen medan man kan. jag hade också gärna flyttat ner till typ stockholm men nu är juh fredda här uppe och ville inte flytta så då är det bara att gilla läget ;) hehe



har du bott där nere länge då eller?

2009-04-09 @ 22:51:27
URL: http://justmadde.blogg.se/
Skrivit av: madde svarar

sv: ja men precis :) då går nog tiden supersnabbt. Plus att det är rätt skönt att plugga i dessa kristider. Jag lider verkligen med dig som måste genomlida finanskrisen på ett annat sätt än va vi studenter behöver göra. Håller tummarna om att du får ett jobb snart :)



jaha så pass. Ja då var det nog ödet ;)

2009-04-09 @ 22:58:44
URL: http://justmadde.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall