Ny start del 2

Ja om ca 30 min skall jag bege mig till Natilus, ojoj ja gott folk jag skall börja träna!! kommer bli ett ångestfyllt möte med en stackars människa som skall ha genom gång av alla maskiner och sedan sitta ner och prata igenom det smidagaste träningsformerna för just mina mål-Viktminskning- & -bli "fastare"- Skall väll inte vara omöjligt......lr :S....

Har som sagt inte tränat på gym på as länge, bara simmat! och då e man i vattnet man har inte tid o kolla runt för då drunknar man ju! men just gym e ganksa laddat för mig, jag känner mig uttittat (kolla så fet hon e, hon borde börjat för länge sedan m.m) Men bara bita ihop=( hoppas att de flesta e på jobbet denna tiden!!
Det som e bra med natilus, för 325kr i månaden får du träna i gymmet så mycket du vill, du har tillgång till badhuset så mycket du vill och du har pass träning, med allt från vatten gympa, arobics, spinning, yoga och afrikansk dans:D SWEET variation, det passar mig helt enkelt:D


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall