Påskafton!

Igår ägnade jag o fredrik HELA dagen ute! Förts vart de en lång prommenad, frukost och sedan satte vi oss på Tasty house och drack kaffe/te tills Christoffer kom (fredriks bror) Jag e dålig på att knäppa kort måste skärpa mig!  men då drog vi till harrys o käkade! mycket nice!!:D och ni där uppe i norrland har snö hahaha här går alla i shorts och t-shirt, dock inte jag då jag fryser lite för mycket i mellan åt=)


Hyrde sedan en film, eden lake var bra faktist! hemsk bara, visar vad som händer med dålig uppfostran!!!





fyra av fem solar:D


Kommentarer
Skrivit av: madde svarar

sv: ja det är massa is kvar på sjöar, och snö kvar på baksidan av gårdar men inte på vägarna och snart inget på ängar eller skogen heller x) men det är deprimerande när man vet att från uppsala och neråt kan man gå nästan sommarklädd hehe



ja man kanske ska ha barn först men å andra sidan som du sa, kanske man inte får några plus att man kan amma med silikon eller koksalt också ;)

2009-04-11 @ 17:27:52
URL: http://justmadde.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall