Dagen!

Jo då jag blir grymt deppad av att bara sitta hemma själv hela dagarna (idag jobbar fredrik dag men han ska repa direkt efter så då e han hemma vid 12 inatt kankse) Funderar jag på att dra till malmö! Tänkte kika på skor och en klänning till nyår!
Känns lite tråkigt att åka själv men men, man brukar få det man ska snabbare och man slipper visa hänsyn till andra! Men då kommer snålheten fram i en! Det kostar mig 200 att bara åka dit:O Samma pris som att åka från sundsvall till sthlm på en sista minuten resa, ganska sjukt tycker jag! Det borde verkligen bli billigare att resa innom sverige, då hade ju folk verkligen åkt mer kollektivt oxå, du är det nästan billigare att ta bilen för en familj än att sätta sig på tåget!! Idiotiskt!!

Men iaf visst stannar jag hemma tjänar jag minst 200 på det, fast det är ju så sjuuukt tråkiga butiker här i helsingborg, och dom roliga har inte en klänning under 2000 (min ekonomi tillter inte en sådan klänning)

har ni hittat eran nyårs blåsa eller vet ni vad ni ska ha på er?


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall