Dålig uppdate!

Precis kommit hem från jobbet, jag har promenerat hundarna och lagat matlåda, diskat och käkat! Nu är jag helt jävla slut, så jag belönade mig själv med en isglass;P Haha så jävla gott även fast jag inte borde:/

Denna vecka går jag upplärning kvällspasset, så mycket i mitt huvud som snurrar runt (dock haft en ganska lugn kväll idag) Men är fortfarande så mycket som man ska komma på!  Stefan kan ju bli pappa när som helst och då måste man ju kunna hoppa in direkt!!

Sitter just nu och kollar på despirata hemma fruar! Längtar så till min röda hår ska få sig en upphöjare!! Älskar ju bres (stavas det så) hår! Och nu har ju även susannes dotter jätte fint hår! Love red heads! :D


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall