En dag över!

äntligen är tisdagen över, jag har kissat hundar, lagat matlådor tills i morgon (tonfisksallad) Och diskat! nu sitter jag bara och väntar på att my love ska komma hem, vill bara få mysa lite! Och jag kollar på despirata hemma fruar! Nästa vecka gäller det ju, då skall jag till frissan, kommer bli så sjukt snyggt om det blir som jag vill:D

Idag har det varit en sjukt jobbig dag, inte direkt toppen nivå på jobbet och mitt coklad sug tar död på mig, stod på ica idag o stirra på olika choklad bitar då jag sa till mig själv (tänk på vågen, tänk på vågen) Sedan fick jag springa därifrån haha, köpte en tidning ist!
Är fortfarand ehungrig:( är detta priset för att gå ner i vikt?
Frukost= fil och en mandarin
Lunch= skagetti och köttfärsås
kvälls fik= lite sallad, ett ägg och 2 knäckebröd!
men magen bara fortsätter att kurrar:/ få mätte mig med lite te och ev en frukt!

I helgen skall jag baka iaf! haha dålig ide egentligen då man bantar haha men jag e så baksugen, får ta med och bjuda på jobbet eller något!!  Ska även leta efter en present till min syster (vet ju vad egentligen måste bara hitta rätt)


Har ni något bra tips på julbak?
(har massa socker pasta kvar så ge gärna lite tips på de med)


Kommentarer
Skrivit av: Kajsa

Här kommer en liten teori jag tror stenhårt på. Du äter för lite. Priset för att gå ned i vikt betyder inte att man måste vara hungrig. Det är snarare tvärtom. Du ska vara lagom mätt hela tiden så kroppen ständigt får jobba. Äter du frukost - mellanmål - lunch - mellanmål - middag så håller du igång förbränningen hela dagen och går därmed också ned i vikt. Ingen mat = ingen förbränning.

2009-12-08 @ 23:01:39
URL: http://kajsasundin.blogg.se/
Skrivit av: Kajsa

Oj, det var många utropstecken du bjöd på ;)



Ja, då kan det bli svårt att få in alla måltider. Samtidigt beror det på när du går och lägger dig oxå. Anledningen att man inte ska äta typ efter 18-19 är ju för att man lägger sig vid 22-23. Men lägger man sig senare hinner man ju förbränna mer innan man somnar och kan därför äta senare. Men jag är som sagt ingen dietist, så jag det är bara mina teorier =)

2009-12-09 @ 12:58:11
URL: http://kajsasundin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall