Fredag:D

Guud så skönt( inte för att jag har jobbat direkt) Men nu är fredrik ledig ochveckan är snart över! Man måste försöka vara possitiv då man e arbetslös(vilket är mycket svårt)!!
Iaf idag skall vi till ikea och handla en dörrmatta(har svårt att tro jag hittar någon som e snygg, men får köpa en mest för dess funktion) OCh även lite syltburkar:D
Bakade ju rocky roads igår, vart sådär (har ej smakat än) De skulle stelna i rumstemeratur, dock har vi nog för varmt inne för det stelna aldrig plus att jag råkade ta choklad med fyllning, inte bra! Men nu stås dom i kylen så får vi se! Annars bättre lycka nästa gång;P

Kunde gå en hel prommenad med hundarna idag:D Fan så bra! Fast var inte den längsta(dummt att chansa)

Ska ni göra idag??



Denna skulle jag behöva men e ju grymmt ful:D

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall