Fy detta blir segt!

JApp då jag ej orkade fixa en lunch låda som kändes någorlunda nyttig, så vartd et ingen alls (hum frågan är om det är så jävla mycket bättre) Men det vart en naturdiet(färdigschae, som är skit god förvisso) Och ett äpple och ett päron! Har även köpt med mig en redbull(som kan behövas efter den näringsfattiga lunch) Men även en toghurt då jag inte vet när jag får mat igen, troligtvist vid 6 men det kan man ju aldrig vara säker på, Måste handla och massa innan oxå....känner redan nu att ögonlocken är sjukt tunga!!

Fredrik jobbar kväll idag så blir att laga mat till mig själv! Men just nu har jag bestämmt mig att jag ska börja äta GI Fan jag hatar detta med dieter och äta rätt, men just nu behövs det verkligen=/ ¨å bara hugga in!

Har Ni några tips på mummsiga GI recept? n(hatar bönor och linser mm)

 

 


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall