God morgon bloggen!

Ja nu är det faktist morgon;P
Jag har precis kommit till mitt arbete(har dock inte börjat än) Blir så när man åker buss, man får ta den som passar bäst!
Var enormt tungt att gå upp i morse när fredrik låg kvar och mös, gick o la mig själv oxå då han satt o skapade musik mitt i natten;P Han jobbar idag och i morgon oxå. tråkigt för mig men men! Jag ska som sagt fixa lite julklappar! Längtar så till julafton, Då skall jag baka lite och fixa tills vi ska till fredriks mamma!! Så måste köpa lite till det oxå!

Nu har jag fixat Linis klapp oxå, så den skall skickas nästa vecka:D Hoppa den duger DU, vad ger man till tjejen som har allt, som är kräsen, och kan köpa det mesta (och nej jag har inte råd att köpa dig en gucci plånbok:P)


mycket klapp snack nu, men blir väl så när det snart är jul! (och jag fyller år om mindre än en månad;P)


Kommentarer
Skrivit av: Linis

Är jag kräsen?? Nej dåå..det får bara inte vara tavlor, ramar, tvålar, porslinsfigurer, ljuslyktor =P

Och jag vill inte ha en gucci-plånbok...



Puss puss

2009-12-11 @ 23:03:20









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall