Helg Ledigt!

Jo på helgerna går både läsare och inläggen neråt;P Visar ju bara att mina läsare har vettigare saker för sig än att läsa denna blogg haha:D Och jag har vettigare saker för mig än att sitta här och nörda!!
Iaf vart rocky roadsen AS goda fy kan äte ihjäl mig, så jag ska lägga upp recepten på dom! Hoppas det blir i morgon!!

Igår var jag och fredrik hos sara och jacob och drack öl, var trevligt, mattias och en till var oxå där! Gick hem vid 3 typ, fredrik var lit eför överförfriskad ( han som prompt skulle ut) Men så vart det ju så klart inte! Idag är vi sjukt sega och har bara varit på stan och käkat och på martin shop och hälsat på ägaren där som fredrik känner, mycket trevlig kille:)

Ikväll är vi bjudna till sara och jacob igen på tacos, får helt enkelt se vad vi har för energi och ork! Ibland är det bara skönt att få vara hemma oxå! Men får se!

Julen närmar sig med stormsteg och snart är det sista julbaket som skall fixas, marmeladen och skorpor mm! Jag länktar, fick ett paket från farmor i veckan, det ligger under julgranen! spännande:D

Kisses!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall