Jul klapp!

Japp nu har jag kommit på den perfekta jul klappen till farmor:D den ska vi införskaffa i helgen. Även min syster ska jag köpa till i helgen. nu är det bara linis kvar som jag inte bestämmt mig för än! Humm, ska nog surf runt lite nu direkt;P

Jag älskar att slå in julklappar! Dom som redan ligger under granen är sååå fina;P Ni ska få se kort sedan!!!
Nu skall jag leta julklapar! 

är ni klara med era julklappar?


                                                                                                                                                             

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall