Jul stök!

Nu sitter vi och kollar på fredrik och philip på 5an! Väntar på att fikat ska bli klart så vi kan äta lite! Sedan börjar en nu vecka med stenhård diet:( pissigt tråkigt men ett måste tyvär!!

Igår jobbade fredrik så jag gick hem till Sara och Jacob, dom drack glögg och lussebulle, jag tackade nej, sedan gick vi till telegrafen och drack en öl.....EN bara, jag e stollt haha (inte pga av att jag dricker mycket uta med tanke på kalorier)  Var även ut på väla igår och handade lite jul mys och hämtade fredriks present!!

Så jag har klätt granen, slagit in paket, beställt lite mer jul klappar så snart är alla klappar klara:D Så skönt!

Vad har ni gjort i helgen? Fått mer jul kännsla kankse?



Vår nakna gran, ska på liite mer saker!!



vart en jul krona igåt inte stjärna;P



små godis strutar!





Denna söta lilla döskallen i silver som även är en sparbössa köpte jag till min pluttis! Bara för at den var silver så var den ok;P

Kommentarer
Skrivit av: anna

skönt att höra, blev lite orolig faktiskt! provat att träna olika saker? efter ett tag vänjer sig kroppen om man tränar samma saker hela tiden och då bränner man inte lika mycket... det blir nog bra iaf. som sagt olika perioder i livet.

var har du köpt det där fina pappret till strutarna? har också tänkt göra såna och fylla med typ brända mandlar (:

2009-12-06 @ 22:12:06
URL: http://savve.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall